Arriva
3,3 su 5 stelle.
Ricevi aggiornamenti settimanali, nuove offerte di lavoro e recensioni

Recensioni dei dipendenti Arriva per Bussförare

Titolo
Località
7 recensioni corrispondenti alla ricerca.
Leggi tutte le 379 recensioni
Ambiente lavorativo
Arriva är ett godt förtag, man kunna få sina tjänst som man vill ha efter önskemål.
Aspetti positivi
Ledighet när man behövad
Aspetti negativi
Jobba på olika tider.
Ambiente lavorativo
Många lokala chefer behandlar förarna som slavar och trycker och tystar ner den som säger emot. Detta beteende försvaras av företagetsledning i form av HR. Utvecklingsmöjligheterna för de som ska utvecklas genom kompetens eller erfarenhet är 0 och bara "incest" och relationer fungerar. Kommunal är på arbetsgivares sidan och gör som Arriva vill i Smyg. Sök inte hjälp hos de.
Ambiente lavorativo
Jag har jobbat på Arriva företaget i 7 år. Ekerö garaget är som en sekt, tjänstemän umgås på fritiden och använder sina familj medlemmar mot olika förare som dom vill få bort i från garaget. Det är en skandal företag.
Aspetti positivi
Inget
Aspetti negativi
Korruption och svåger hyckleri
Ambiente lavorativo
Har trivts att jobba med de företaget och varit utvecklande. Har jobbat för arriva i 6 år . Först i Halmstad och sen i Stockholm Norrort.
Aspetti positivi
Socialt arbete. Utvecklande.
Aspetti negativi
Oregel bunda tider.
Ambiente lavorativo
Företaget tänker på arbetsmiljö och sina anställda,
Aspetti positivi
Mer fritid
Questa recensione è stata utile?
Valuta il tuo ultimo datore di lavoro
Condividi la tua esperienza per aiutare gli altri
Ambiente lavorativo
Köra buss inom stad och Nora Stockholm. Ge en bra service till kund som jag har mångårig erfarenhet av att arbeta som bussförare.
Ambiente lavorativo
i företaget jobbade 50 till 60 % från samma land som de har kommit + chefen, språk problem alla pratade deras modersmål utan att tänka på kollegor som satte på samma rast rum eller inne i kontoret.svåraste tiden var när jag fått varje vecka schema och fick bara en eller två tjänster resen trafikledning ringde mig närsomhelst om kan jobba,de tänkte inte på våra och andra kollegor privat,jobbade som timanställd i 3 år .därför har slutat att jobba som bussförare längre.