AUTO1 Group

RilevanzaValutazioneData
Stai visualizzando tutte le 155 recensioni

possibilità di guadagno

Recensione in evidenza su Indeed

La recensione più utile secondo Indeed
Positiva e di crescita , lavoro che fa sicuramente imparare a conoscere le auto usate .

Très agréable

Entreprise ou l'humain passe avant tout, les dirigeants prennent soin de leur employé, sans oublier leur client. Avec une liberté d'expression ou chacun exposé ses idées son ressenti pour améliorer la vie professionnelle. Je recommande à 100%.Il fait bon vivre dans cette Entreprise

Aspetti positivi

Détente, ambiance au top, collaborateurs sympas et patrons très à l'écoute de notre bien etre

Aspetti negativi

Salaire

Fijn bedrijf!

Dynamisch bedrijf die meebeweegt met de markt; dit kan wel zorgen voor abrupte wijzigingen. Fijn werksfeer bedrijf breed. Prettig informeel.

Aspetti positivi

Goede werksfeer, waardering en ruimte voor ontwikkeling

Aspetti negativi

Secundaire arbeidsvoorwaarden.
Questa recensione è stata utile?

Innovatief bedrijf, veel ruimte voor ontwikkeling

Iedereen wil gaan voor het beste resultaat; dat merk je, maar de werk-privé balans is daarentegen goed. Werksfeer is fijn en onderling is iedereen bereid elkaar te helpen. Als je stappen wil maken om bijvoorbeeld door te groeien, heb je dit voor een groot deel ook zelf in de hand. Je moet jezelf laten gelden en laten zien in het bedrijf.

Salaries and Activities

The environment and tasks are great, lovely job and people as coworkers.The salaries can be a bit more higher comparing the job positions and tasks done with other companies also it is needed more group activities managed by the company that can help the environment to be more friendly not as in a robotic way
Questa recensione è stata utile?

Valuta il tuo ultimo datore di lavoro

Condividi la tua esperienza per aiutare gli altri

München

Sehr stressiger Job zu sehr niedrigem Gehalt. Supporter erhalten sehr wenig Geld für die meiste Arbeit und die Ankäufer kassieren Tonnenweise Geld mit Provisionen für wenig Arbeit.
Questa recensione è stata utile?

Ambiente lavorativo inclusivo nonostante lo smart working/ work life balance perfetto!

Ho intrapreso questo nuovo percorso in pieno periodo covid-19 per cui ho iniziato a lavorare sin da subito in smart working ma nonostante questo i miei colleghi mi hanno accolto benissimo e, grazie al loro sostegno quotidiano, ho raggiunto in breve tempo autonomia. Ad oggi, nonostante il poco tempo passato e gli incontri in videocall, ho instaurato un ottimo rapporto con ognuno di loro. Tuttavia la possibilità di lavorare in smart working ha reso possibile un'ottimo work life balance.

Azienda in continua evoluzione

Con piacere posso dire che AUTO1 Group sta evolvendo nel tempo. Non parlo solo di numeri in continua crescita, quelli sono sotto gli occhi di tutti. Parlo della cultura aziendale che oggi mira ad accrescere la soddisfazione e cura del cliente, non trascurando ma anzi valorizzando l'attenzione e la crescita dei dipendenti. Non è sempre stato così certo ma oggi, professionalmente e personalmente confermo che vale veramente la pena lavorare per il gruppo.

Aspetti positivi

Il gruppo investe in formazione e crescita, da stabilità economica.

Aspetti negativi

Non saprei
Questa recensione è stata utile?

Ambiente bueno con los compañeros compatibilidad con la familia

Creo que es una muy buena oportunidad para entrar en el sector
Questa recensione è stata utile?

Azienda giovane ma poco stimolante, utile per fare curriculum.

- Azienda formata da persone molto giovani, questo ha i suoi pro e contro- Nessuno stress in quanto ti fai il tuo senza nessuno che ti controlli - Stipendi un pelo sopra la media - Lavoro poco stimolante - Azienda idonea per persone poco ambiziose e che non sono in cerca di stimoli continui

Aspetti positivi

Stipendi- Poco stress- Smart working

Aspetti negativi

No Ticket restaurant - Nessuno stimolo - Nessuna comunicazione
Questa recensione è stata utile?

Gezellige werkomgeving maar management houd geen rekening met jou.

Ik werk hier nu een paar maanden en heb ondervonden wat de goede en slechte zaken hier zijn. Er wordt veel geroddeld en ze houden geen rekening met jou. Collega's zijn wel tof over het algemeen. Je kan zelf kiezen wanneer je pauze pakt en hoelang.

Aspetti positivi

Vrijheid

Aspetti negativi

Arbeidsvoorwaarden
Questa recensione è stata utile?

Mogelijkheden en kansen zijn de dagelijkse orde.

Bij auto1 krijg je vele kansen om je carriere te ontwikkelen. Dit in zowel kennis als kunde. Laat je zien dat je wilt werken dan komen de kansen hierin vanaf alle kanten naar je toe.
Questa recensione è stata utile?

Tipica startup, attenzione ai team leaders

Azienda in grande crescita, assortimento di prodotti dalla qualità molto altalenante tali che la vendita non è mai semplice. Non si firma nessun contratto di vendita, bisogna invece sperare che il merchant vinca l'asta relativa alla sua auto. Tanta pressione e manager a volte indisponenti nei modi.

Aspetti positivi

Snack gratuiti, bell'ufficio in una bella posizione, un sacco di giovani.

Aspetti negativi

Micromanagement, ego dei team leaders, ambiente ad alta pressione.

Oké bedrijf

Auto1 is een bedrijf dat sterk inzet op groei en meer omzet draaien. Het bedrijf behaalt dan ook mooie resultaten, maar helaas krijgen de werknemers hiervoor weinig in ruil. Het loon is laag en de extralegale voordelen beperkt/afwezig. Er wordt wel ingezet op het informele aspect door after work borrels te organiseren. Dit is heel fijn en zorgt voor een leuke sfeer. Oké werkgever, maar minder voor mensen met veel ambitie naar mijn mening.

Aspetti positivi

Relaxte sfeer, leuke collega's, veel jonge collega's, veel diversiteit

Aspetti negativi

verloning en voordelen, zeer beperkte doorgroeimogelijkheden (slechts voor enkelen), iedereen werkt in hokjes (weinig variatie in de taken)
Questa recensione è stata utile?

Ambiente accogliente, comodo, la gente e pronta ad aiutarti in ogni momento.

Ambiente collaborativo ,gente pronta ad aiutarti.

Aspetti positivi

Collaborazione, comodita`, affidabilita`.

Aspetti negativi

Finora non ci sono.
Questa recensione è stata utile?

Ambiente lavorativo collaborativo e in continua crescita

La parte piu piacevole del lavoro è superare le sfide giornaliere, essendo che mio ruolo in lavoro non è statico ma in continuo cambiamento e questo mi da motivo di migliorarmi e continuare la mia crescita lavorativa

Aspetti positivi

Ambiente collaborativo e stimolante

Aspetti negativi

nessuno

Negatief

Negatieve werksfeer, nooit goed genoeg. Onderling is prima. Complimenten geven kennen ze niet.

Een ware nachtmerrie

Absoluut geen aanrader, werkdruk ligt zeer hoog.Ze houden totaal geen rekening met je, je moet zoveel mogelijk wagens inkopen dat is alwat telt en geld verdienen voor Wij kopen auto’s.Je krijgt 3 dagen opleiding en dan word je voor de leeuwen gegooid, en als je iets fouts doet dan dreigen ze meteen met ontslag. Heel veel vriendjespolitiek bv. verlof aanvragen al is het maar 1 dag dan kan je ernaar fluiten tenzij je heel goed bevriend bent met de verantwoordelijke. 4x 1 dag verlof aangevraagd altijd ruim op voorhand soms wel 6 weken van tevoren en altijd geweigerd.Ik ben zo blij dat ik niet meer voor dit bedrijf werk, heb al voor heel wat bedrijven gewerkt maar jullie komen toch echt bovenaan van het lijstje van slechtste werkgever. Iedereen roddelt over iedereen in dit bedrijf en collega’s zijn net vijanden van elkaar. Dit is echt een nachtmerrie

Aspetti positivi

Hospitalisatie en tandverzekering

Aspetti negativi

Slechte werkomstandigheden

Schnell sein lohnt sich

Der Arbeitsalltag bei Auto1 ist sehr schnelllebig und bringt viele neue Herausforderungen.Wer das keinen Stillstand mag, der ist hier genau richtig.Jeder neue Input ist gefragt und man kann sich und seine Ideen einbringen.

Dynamisches Umfeld, welches einen herausfordert

Von Tag 1 an bekommt man hier viel Verantwortung. Es wird vorausgesetzt, dass man sich selbst organisieren kann, gewissenhaft und ergebnisorientiert arbeitet. Der Druck ist von Anfang an ziemlich hoch, jedoch wird gute Arbeit auch belohnt (Feedback + Gehaltserhöhungen) und gefördert.

Aspetti positivi

- Obst & Getränke

Aspetti negativi

- Wenige Benefits

Freundliches Unternehmen

Toller Arbeitsplatz mit der Möglichkeit zur beruflichen Weiterentwicklung.Home Office macht es besonders für Tierhalter leichter sich auf Job und Tier zu konzentrieren.
Questa recensione è stata utile?

Scopri l'ambiente lavorativo di questa azienda!

Chiedi informazioni su lavoro e colloqui presso AUTO1 Group. I nostri utenti sono pronti ad aiutarti!Fai una domanda

Valutazione complessiva

Basato su 155 recensioni