Coop
3.2 su 5 stelle.
Ricevi aggiornamenti settimanali, nuove offerte di lavoro e recensioni

Coop recensioni

UtilitàValutazioneData
Stai visualizzando tutte le 39 recensioni

Amazing place to work

Recensione in evidenza su Indeed

La recensione più utile secondo Indeed
People are so friendly work was fast paced so time went by quickly. Very fair pay. I was in meat Dept and staff there go above and beyond to give you exactly what you want and need.I enjoyed my time there very much.

Aspetti positivi

Pay was amazing schedule was impressive

Aspetti negativi

None come to mind

Fast paced

A lot of the time you will end up working one on one with just one other person in a store that should have four people, coops answer if asked is simply "are you still trading". There is no thought to staff or their well-being it's a sell sell sell culture which leaves the stores as a meat grinder hire and burnout staffing culture.

Aspetti positivi

10% off, 20% for two days month

Aspetti negativi

Long hours, under staffed, heavy work load
Questa recensione è stata utile?

Absolut en arbetsgivare, jag inte skulle rekommendera någon att söka sig till.

Dålig personal politik, mobbing Dålig lön det är ingen utvecklande miljö

Aspetti positivi

Det finns inget

Aspetti negativi

Bara nackdelar
Questa recensione è stata utile?

Roligt arbete, men osäker framtid och dålig styrning

Trivsam arbetsplats för det mesta. Har arbetat i 3 olika butiker då anställningen kan ändras i samband med dålig budget. Alla butiker jag arbetade i hade samma problem och drog ner på personal för att spara pengar. Kunderna märker detta och byter därför butik. En dålig cirkel helt enkelt.

Aspetti positivi

Rimlig lön och ob-tillägg

Aspetti negativi

Osäker anställning trots tillsvidareanställning
Questa recensione è stata utile?

Roligt men inte varierande jobb

Ganska roligt och givande jobb. Träffar många kunder och får hjälpa till mycket!! Väldigt enkelt jobb, man gör samma sak nästan hela tiden. Dock är OB väldigt bra, så kvällar och helger vill man helst jobba. Helt ok arbetskollegor. Fattas oftast arbetskraft pga många sjukdomar.

Aspetti positivi

Lönen, OB, träffar mycket kunder

Aspetti negativi

Inte så varierande, fattas oftast personal
Questa recensione è stata utile?

Valuta il tuo ultimo datore di lavoro

Condividi la tua esperienza per aiutare gli altri

Enjoyable

It is not very good job but for very well money. I enjoy this company. Team is very big and nobody is very friendly there. Managers is very poor. They need only target and don’t care about your needs.

Aspetti positivi

Money

Aspetti negativi

Management, job

Ignorerande från chef

Har lite erfarenhet av coop. Hade en deltidsanställning på coop "trygghetsanställning" kan vara intressant att läsa vad en sådan anställning innebär kanske. Blev uppsagd efter 9 år. här kan man säga att det var en större coop butik "Stora coop" men som sagt uppsagd pga arbetsbrist och vad som stod ang. min anställning ignorerades fullständigt både av coop handels och arbetsförmedlingen, kort sagt jag fick inget svar på varför jag skulle ut efter 9 år,9 år utan varningar eller anmärkningar

Aspetti positivi

kollegor kunder arbetsuppgifter

Aspetti negativi

man kan bli utsparkad utan anledning, räkna inte med hjälp från handels

Roliga och trevliga

Jag praktiserade alla dagar från måndag t söndag med passande tid för min skola. Jag har lärt mig mycket genom Coop.

Aspetti positivi

Alla var trevliga.

Aspetti negativi

Det finns inte dåliga saker jag kan säga just nu

Slechte bedrijfsvoering

Zeer positief begonnen vorig jaar, zeer negatief geëindigd helaas...als een werkgeefster je beledigd op een hele nare manier dan is de basis vertrouwen weg. Discriminatie bijna !

Aspetti positivi

Aspetti negativi

Weinig uren. Ze beloven gouden bergen maar je krijgt bijna niets

Pozytywna

Jak najbardziej polecam. Przepracowalam tam prawie 4 lata I nie mam zastrzerzen. Polecam

Aspetti positivi

Co roku podwyzka

Aspetti negativi

Brak

Fruktansvärd företagskultur

En företagskultur där det normala är att slicka uppåt och sparka nedåt. Inte alls det som man skulle tro utifrån.
Questa recensione è stata utile?

Gezellige caissières en vulploeg, leiding is wat minder.

Ik heb via Indeed gesolliciteerd op een vacature voor het AGF. Ik mocht op sollicitatiegesprek komen en daar werd ook aangegeven dat ik zou gaan werken als verandwoordelijke voor het AGF. De eerste werkdag heb ik daadwerkelijk gewerkt op het AGF, maar in de werkdagen daarna ben ik vooral op het brood gezet. Eerst 2 weken ingewerkt en daarna geheel zelfstandig het brood moeten opstarten. Ikzelf heb totaal geen verstand van zaken en het proces is mij dus daarom ook zwaar bevallen. Ik wist niet welk brood wat was en ik moest het daar ook echt wel zelf even uitzoeken. Ik ben in de werkweken daarna nog zeer weinig op het AGF gezet, waar ik in eerste instantie voor gesolliciteerd had want ik heb op het AGF al ruim een jaar ervaring. Uiteindelijk na 2 maanden, rond het eind van mijn proeftijd, ben ik heengezonden omdat ik niet snel genoeg was op het Brood. Iets waar ik in eerste instantie ook helemaal niet voor gesolliciteerd had. In de tijd dat ik bij Coop Enter werkte, werd ik ook ingezet voor alle han en span diensten. Tijdens mijn, toch wel kostbare tijd, op de brood afdeling moest ik ook kassa draaien, postNL oplossen, verskoelingen openmaken en producten afprijzen. Deed ik dit niet werd ik op een toch wel boze/gefrustreerde manier aangekeken en werd mij gevraagd waarom ik dit niet gedaan had. Deed ik dit wel, moest ik minimaal een uur overwerken omdat ik anders niet kwaar zou komen met m'n andere werkzaamheden op het brood. Kortom, mocht u solliciteren bij Coop Enter, bijvoorbeeld voor het AGF, weet dan dat dit zomaar kan resulteren in een functie op een hele andere afdeling, -

Aspetti positivi

Leuke caissière.

Aspetti negativi

Lange werkdagen, valse beloften.

Environnement de travail

Bonnes valeurs! Ça fait chaud au cœur en terminant notre travail, quand les gens nous disent qu’ils apprécieront notre visite! On sent que c’est mission accomplie quand nous repartons! Des patrons très compréhensifs et très attentifs en cas de difficultés! Juste un gros WoW! Je suis fière de faire partie de l’équipe!

Kränkande särbehandling

Om man vill komma till en arbetsplats där man får uppleva härskarteknik, utfrysning och kränkande särbehandling om chefen vill bli av med en så ska man satsa på coop, så var arbetsmiljön på coop där jag var anställd! Jag blev anställd i Augusti fast min tjänst som kassaledare börjde i januari, skrev avtal med 6 månaders provanställning men det var inget jag behövde tänka på för det skulle bli en tillsvidareanställning. Blev i början placerad för att arbeta med färskvaror och delikatess vilket är något jag brinner för. Har tidigare arbetat i flera år i delikatessen på den ICA kvantum som har vunnit flest gånger som bästa butik, att vi som anställda ansågs ge bästa service och kundbemötande var för att vi hade bra ledare som aldrig såg sig som över oss "vanliga" anställda och det var en sund arbetsmiljö och så har jag arbetat som delikatessansvarig i en liten butik. I början så tyckte jag chefen på coop var bra, märkte inte av det som alla andra pratade om och förstod inte allas rädsla över att säga ifrån om man tyckte något var fel. Hade aldrig varit med om personal som inte vågade säga till sin chef om man tyckte något inte kändes bra. Själv så sa jag ifrån om det var något som var fel, chefen lyssnade på mig och vi hittade lösningar. Kände mycket uppskattning och trivdes på jobbet. Strax innan jul fick jag delat delikaressansvar istället för kassaledare, vilket var precis det jag ville. Men efter nyår gjorde jag en utredning för adhd, blev lite kämpigt precis efteråt. Så var ärlig och berättade för chefen att jag hade adhd. Dagen efter bad hon mig att komma in -

Aspetti positivi

Arbetskamraterna

Aspetti negativi

Ledningen

Empresa otima

Uma empresa excelente para se trabalhar. Recomendaria para meus conhecidos.

Otrygg framtid

De vill inte ha personer med handikapp så som dyslexi, de har ingen förståelse för detta och är rädda.

Aspetti positivi

Trevlig matkultur

Aspetti negativi

Dåliga ledare och chefer, falska!

Uma empresa muito boa...

Não tenho nada contra, sempre foi uma grande empresa...

Okej arbetsplats

Arbetet på Coop var väldigt roligt dock tycker jag butikschefen hade alldeles för höga krav på sina anställda

Aspetti positivi

Fick lära mig mycket

Aspetti negativi

Butikschefens syn på människan

Ótima

Entrei por agência por três meses como mostrei um bom funcionário neste período fui chamado para efetivação pela coop aonde fiquei três anos e meio na qual fiz um acordo para mudar de estado. Hj estou de volta à São Paulo em busca de novas oportunidades.

Aspetti positivi

Dão varias oportunidades .

Aspetti negativi

Poderia abrir mais oportunidades.

Is ok work

is ok good work. Na poczatku jest trudno . Ale po tem jest ok .Jest pomoc od ludzi i tez od menadzerow . Praca jest czasem cieszka a czasem nie . Ale tak to wszystko ok
Questa recensione è stata utile?

Jeg har stor arbeidskapasitet og jeg trives med å arbeide sammen med andre og selvstendig. Dersom dere ansetter meg, vil dere få en stabil arbeidstake

sunt mat for trening frukt og grønnsaker og møte forskjellig kunder på jobb.
Questa recensione è stata utile?

Scopri l'ambiente lavorativo di questa azienda!

Chiedi informazioni su lavoro e colloqui presso Coop. I nostri utenti sono pronti ad aiutarti!Fai una domanda

Valutazione complessiva

3.1Cultura aziendale
  • Aziende
  • Coop
  • Recensioni dei dipendenti
Spiegaci come possiamo migliorare questa pagina
Cosa aggiungeresti o cambieresti?