STUDIUM
4.3 su 5 stelle.
Ricevi aggiornamenti settimanali, nuove offerte di lavoro e recensioni

STUDIUM recensioni

UtilitàValutazioneData
Stai visualizzando tutte le 6 recensioni

Ambiente stimolante e dinamico

Recensione in evidenza su Indeed

La recensione più utile secondo Indeed
Ambiente stimolante e dinamico che favorisce la crescita professionale e umana dei tutor, offrendo agli studenti un adeguato servizio atto a perfezionare il proprio metodo di studio ed incentivare le relazioni interpersonali.

Ambiente de trabajo relajado

Me sentí bien. Aprendí a llevar una tienda, a llevar la caja. A como recibir y tratar la mercancía.

ja jag tror det

Personlig assistent Hej, jag heter Marie och jag skriver till er angående förfrågan om jobb eller annat tillfälligt arbete/vikariat. Jag söker hel- och deltidsarbete, timanställning eller vikariat om det finns. Jag kan arbeta dag och kvällstid samt helger. Jag är färdigt med utbildning omvårdnadsprogrammet på Gymnasialnivå och jag är undersköterska. Sommaren 2012 arbetade jag som vikarierande undersköterska på en demens avdelning i Göteborg stad. Jag fick arbeta med alla uppgifterna och jag lärde mig mycket från mina kollegor. Jag trivdes på det arbetet, och jag brukade arbeta från klockan 21.00 till klockan 07.00. Jag har arbetat som undersköterska på Ganta Hospital i Liberia i åtta år. Jag kom i kontakt med många olika patientgrupper men jobbade mycket med gravida kvinnor, förlossningar och barn, men även äldre människor som jag fick vårda. I mina arbetsuppgifter var det vanligt att jag vaccinerade, informerade om mediciner, sårrengöring och desinficering, intravenöst och dropp. Jag har också en stor erfarenhet av trycksår. Jag kom i kontakt med många som fick amputera både ben och armar pga av krigsskador. Lite kort om mig själv: Jag är en pigg och glad 41-årig kvinna. Som person är jag målmedveten och har lätt att lära mig nya saker. Folk säger att jag är en positiv person med mycket energi. På min fritid tränar jag gärna eller läser någon bok och trivs i sällskap med mina barn och vänner. Eftersom jag kommer från Sierra Leone har jag läst Svenska för invandrare samt Svenska som andra språk. Jag förstår svenska och engelska utmärkt.  -

Aspetti positivi

ja

Aspetti negativi

ja

Bibliothek, Büro, Park, Theater, divers

lesen, schreiben, philosophieren, mit Zusammenhängen auseinandersetzen, werten
Ambiente lavorativo

Empresas dinamicas e agradabel de trabalhar.

Aprendi a ter paciência, a trabalhar com pessoas de diferentes pensamentos, a trabalhar em grupo. Meu patrão me respeitava, me cobrava bastante, não atrasava o pagamento, era gentil, e trabalhava igual para igual. Meus colegas de trabalho eram bastante profissionais, e naquele lugar zelavam pelo respeito, então era bem fácil trabalhar. A parte mais difícil, era ter bastante tarefas para uma pessoa só, mas com bastante calma conseguia realizar. A parte mais agradável era quando um cliente te elogiava, e a parte do pagamento, claro.

Aspetti positivi

pouco tempo para almoçar

Aspetti negativi

Não era registrado
Questa recensione è stata utile?

Valuta il tuo ultimo datore di lavoro

Condividi la tua esperienza per aiutare gli altri

Muy buena

Pos desde el primer momento confiaron en que podría efectuar las diferentes faenas.
Questa recensione è stata utile?

Scopri l'ambiente lavorativo di questa azienda!

Chiedi informazioni su lavoro e colloqui presso STUDIUM. I nostri utenti sono pronti ad aiutarti!Fai una domanda

Valutazione complessiva

4.3